Pro Quality. Fan Perspective.

Search:

Type: Posts; User: Onion

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.38 seconds.

  1. Haha, everyone on that lists deserves to be...

    Haha, everyone on that lists deserves to be there, along with every metal band.
  2. Replies
    1,336
    Views
    141,320

    Sticky: Ha, yeah, I knew about the wildcard and stuff, I...

    Ha, yeah, I knew about the wildcard and stuff, I just thought they were still basing the brackets on the conference standings.

    What if the two wildcards came from the same division?
    How would...
  3. Replies
    1,336
    Views
    141,320

    Sticky: I'm so confused. I looked that the matchups, and...

    I'm so confused. I looked that the matchups, and 1:8, 2:7, but then it gets screwy and 3:4 and 5:6
  4. Replies
    2,576
    Views
    132,010

    http://www.undertheradarmag.com/uploads/review_ima...

    http://www.undertheradarmag.com/uploads/review_images/Future-Islands-Singles.jpg

    So after that crazy Letterman appearance, I just had to check out this album, and I'm glad I did!
    Besides Seasons...
  5. Replies
    1,336
    Views
    141,320

    Sticky: new playoff format????

    new playoff format????
  6. Poll: Band has released a statement. Malcom is...

    Band has released a statement.

    Malcom is taking a hiatus due to health, but the band is continuing.
    They plan on recording new material in May.
  7. Poll: Also, I didn't realize Brian Johnson and Angus...

    Also, I didn't realize Brian Johnson and Angus didn't really like each other.

    Listening to Ron White on WTF, and he was talking about being at Johnson's house for dinner, and when Maron jokingly...
  8. Poll: Nope. ...

    Nope.

    http://consequenceofsound.net/2014/04/no-acdc-is-not-retiring/
  9. Thread: Revolution

    by Onion
    Replies
    35
    Views
    1,038

    So tonight Toronto had a major power outage, and...

    So tonight Toronto had a major power outage, and coincidentally at the same time, my cell completely stopped working.

    I was starting to think this show was becoming a reality.
  10. Hahaha, embarrassingly enough, I have only heard...

    Hahaha, embarrassingly enough, I have only heard of 7 of those athletes.
    If it's not hockey or MMA, I apparently know no-one, lol.
  11. Replies
    11
    Views
    270

    USD (via Forbes) Here is the regular season...

    USD (via Forbes)

    Here is the regular season comparison.

    http://vipmedia.globalnews.ca/2014/04/nba-ticket-prices.png
  12. Replies
    11
    Views
    270

    Hahaha. ****ing Raptors make the playoffs for...

    Hahaha. ****ing Raptors make the playoffs for first time in 6 years, and they jack up their ticket prices 250%, and are now the most expensive ticket in the NBA playoffs. Drake must get a playoff...
  13. Replies
    1,336
    Views
    141,320

    Sticky: We beat them 3 games to 1 this season!

    We beat them 3 games to 1 this season!
  14. Replies
    1,336
    Views
    141,320

    Sticky: How dare you!

    How dare you!
  15. Thread: The Raid 2

    by Onion
    Replies
    12
    Views
    215

    question, is it wrong to watch a dubbed movie? ...

    question, is it wrong to watch a dubbed movie?

    I have always thought yes, but I am feeling lazy, and there is a dubbed leben I might get.
  16. This is awesome!!! Jeff Francoeur's teammates...

    This is awesome!!!

    Jeff Francoeur's teammates pulled an epic, month-long prank on him.


    https://www.youtube.com/watch?v=2llUpTmIkdc
  17. Thread: The Raid 2

    by Onion
    Replies
    12
    Views
    215

    I loved that game! EDIT: I just watched that...

    I loved that game!

    EDIT: I just watched that entire video, lol.
  18. Thread: The Raid 2

    by Onion
    Replies
    12
    Views
    215

    Same here. Maybe I'll give it another shot.

    Same here.

    Maybe I'll give it another shot.
  19. What do you expect from guys who wear makeup?...

    What do you expect from guys who wear makeup?
    They are a bunch of catty bitches.
  20. Haha, that was pretty cool.

    Haha, that was pretty cool.
  21. Went to see them last night. They killed it!! ...

    Went to see them last night. They killed it!!

    Not usually a fan of theatres for concerts, but Massey Hall is such a great venue.

    I want to buy scalper tickets to see them again tonight (they...
  22. Thread: Signs (2002)

    by Onion
    Replies
    17
    Views
    211

    Poll: Loved it!

    Loved it!
  23. Replies
    36
    Views
    411

    I think Jon Stewart would have been a good choice...

    I think Jon Stewart would have been a good choice as well.
    He's very likeable.
  24. Replies
    36
    Views
    411

    His last audition didn't go so well. ...

    His last audition didn't go so well.

    http://i1232.photobucket.com/albums/ff362/TheScoreBlogger/David%20Lynch/louie-david-lynch.jpg...
  25. Replies
    36
    Views
    411

    Is he still going to be in character?

    Is he still going to be in character?
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4